ΩΡΑ...

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Όμορφη πόλη (Θα γίνεις δικιά μου) - Μίκης Θεοδωράκης, Μπάμπης Στόκας




Όμορφη πόλη (Θα γίνεις δικιά μου)
Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης, Κώστας Χατζής, Μαρινέλλα, Μαργαρίτα Ζορμπαλά, Γιάννης Πουλόπουλος, Γιώργος Νταλάρας, Μάριος Φραγκούλης, Σωκράτης Μάλαμας, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Κώστας Θωμαΐδης, Χορωδία Τερψιχόρης Παπαστεφάνου, Βίκυ Λέανδρος, Χριστόφορος Σταμπόγλης, Μαρία Φαραντούρη, Μπάμπης Στόκας, Κίτρινα Ποδήλατα, Βασίλης Λέκκας

Όμορφη πόλη φωνές μουσικές
απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα
βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου.

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου