ΩΡΑ...

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Παροιμίες (Ανάγκη)


Ανάγκα και θεοί πείθονται.
Εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις.
Η αναγκαιότητα είναι η μητέρα της εφεύρεσης. (Λατινική)
Η ανάγκη ακονίζει τη δημιουργικότητα. (Πορτογαλική)
Η ανάγκη δεν υπακούει σε νόμους. (Ιταλική)
Η ανάγκη είναι ανώτερη από νόμους.
Η ανάγκη είναι η μητέρα της επινόησης. (Αγγλική)
Η ανάγκη και η φτώχεια κάνουν τους τεχνίτες.
Η ανάγκη κάνει πολλά πράγματα.
Η ανάγκη κάνει το παλικάρι.
Η ανάγκη κάνει τον άνθρωπο πονηρότερο, εξυπνότερο και ικανότερο.
Όποιος έχει πραγματική ανάγκη προσπαθεί και βρίσκει τρόπους να τα καταφέρει.
Κακόν ανάγκη, αλλ’ ουδεμία ανάγκη ζην μετά ανάγκης.
Η ανάγκη νόμο δεν έχει.
Η ανάγκη ξέρει πόσα χρειάζεται, δεν το ξέρει εκείνος που έχει την ανάγκη.
Η ανάγκη τις ευγενικές, αδιάντροπες τις κάνει.
Η ανάγκη χαλάει νόμο.
Η δύναμη της ανάγκης είναι ακαταμάχητη.
Η τέχνη είναι πολύ πιο αδύνατη από την ανάγκη.
Ο καλός ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται.
Ο φίλος και το άλογο στην ανάγκη δοκιμάζονται.
Οι ανάγκες των πολλών ξεπερνούν τις ανάγκες του ενός .
Στην ανάγκη μου και το γάιδαρο λέω αφέντη.
Το σπίτι θα ‘χει κι αναγκαίο.
Φίλε μου στην ανάγκη μου κι οχθρέ μου στη χαρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου